dimarts, 30 de juny del 2009

Per no avorrir-te, llegeix!








.....................................................
Sabeu què és enganxar-vos a llegir un llibre i no adormir-te fins acabar-lo? Ho sabeu? Idò és el que em va passar dilluns al vespre. Esteia llegint El diari vermell de la Carlota, un llibre que tracta d’una al·lota de 17 anys que decideix escriure un diari en el qual va exposant tot el que aprèn sobre la sexualitat i sobre els seus sentiments a la vegada que estableix una relació amb en Flanagan. Aquest llibre et permet fer-te una idea de com són els inicis de la sexualitat. En els capítols de diari, pots resoldre dubtes i obtenir més informació. Aquest llibre, El diari vermell de la Carlota, expressa el punt de vista de les al·lotes sobre el sexe, i es complementa amb un altre, El diari vermell de Flanagan, que manifesta el punt de vista dels al·lots sobre la sexualitat.
Jo, sense ser una llegidora compulsiva, m’agrada llegir. A l’estiu és quan llegeix més. Durant aquestes primeres setmanes de vacances he llegit tres llibres: Eva ja tens quinze anys i... , que és la continuació del llibre Eva, busca un bon psicòleg, Un estiu amb l’Anna, molt més bo que l’anterior i que os recoman vivament i El diari vermell de la Carlota que os acab de comentar.
Idò ja ho sabeu, per no avorrir-vos, llegiu!

5 comentaris:

  1. roseta!!
    ja men llegire qualqun d' akets k dius:P xò hem pens k primer llegire es punt de vista des tius eh
    xD
    bnu rs k te deix
    adeuu
    un beso

    ResponElimina
  2. Hola Rosa,
    jo ara estic llegint El diari vermell del Flanagan.
    M'agrada molt!!
    Ja tenc ganes de conèixer la versió de na Carlota!!

    I què vas trobar d'Eva, ja tens quinze anys...
    A jo em va decebre molt: quasi no continua la història de la primera part, en Sam quasi no surt... flaquet, flaquet!!

    ResponElimina
  3. Oh, sí, Eugènia. Estic d'acord amb tu. A jo també em va decebre bastant. M'esperava més! A jo em va agradar més el primer!

    Rosa.

    ResponElimina
  4. quedam quan tu vulgis:) noltrus som x alla casi sempre.. XD xò ara no nam als de s' altra dia, anam als altres k tan mes pros (hi ha un puesto molt mes gansu (pingüino) i clar..XD)
    AH!!! sabem pujar a s' illeta d' enmig!! hesta molt guapu!!xd
    bnu k ja vindreu
    adeu guapa
    un beso

    ResponElimina
  5. Bé esta!!
    jo es llegir no me mata!! pero colca cosa provarem de llegir.


    adeww

    Beel!!*

    ResponElimina