dimecres, 19 d’agost del 2009

Dijous 13 d’agost =D



Aquest dia el vam passar amb la família Gomis. Aquestes dues setmanes, els meus cosins de Barcelona han vingut de vacances a Menorca a visitar la família i descansar. El meu cosí, en Miquel, té 14 anys, un més que jo i la seva germana, na Maria, en té 22. La veritat és que ens duim molt bé i ens divertim molt junts. A més, durant tot l’estiu hi ha els altres cosins de Mallorca, en Miquel i n’Aina, que tot i ser els petits, també saben avenir-se amb els grans i xalam molt junts. Aquest dia vam quedar tota la família a dinar a ca meva. Concos, ties, cosins, germans i l’àvia. Tots junts. El meu pare va fer una fideuà boníssima. En haver dinat, els cosins vam anar a nedar una estona a Sa Caleta; és una sort tenir una platja tant prop i tant neta... Cap allà les set vam partir cadascú a ca seva, per dutxar-se i arranjar-se, perquè aquell vespre anàvem a sopar a Es Passeig tots els al·lots junts: En Miquel, na Maria, n’Aina, en Miquel petit, el meu germà Josep i jo x) El sopar va ser d’allò més bo, propi d’un restaurant de disseny! En acabar, vam partir cap a baixamar a fer un gelat i vam quedar al Vaporet a escoltar un concert, on també la nostra filla de cosina, na Núria, tocava el violí. El concert em va agradar molt. Tocava un grup de Ferreries en homenatge al grup Los Secretos. Hi va haver molta gent com cada dijous. Des de fa uns anys que cada setmana a les 10, s’organitza un concert a la costa de baixamar i es veu que tenen força èxit.
En acabar el concert, ens vam acomiadar tots, ja què ensoldemà els cosins de Barcelona agafaven l’avió cap a casa seva. El propòsit és trobar-nos a Barcelona uns dies durant l’hivern. Mentrestant, xerrarem sovint pel msn. Açò és l’avantatge de les noves tecnologies (H)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada