dijous, 27 d’agost del 2009

Magdalena de xocolata :P

Jo no és que sapi cuinar gaire, però la magdalena de xocolata és unes postres bones i fàcils de fer que està a l’abast de qualsevol inexpert a la cuina com jo mateixa. L’altre dia en vaig haver de preparar una ja que vam organitzar una bereneta amb els ràngers i guies dels escoltes Federico Pareja (H) I tot i la meva poca destresa a la cuina, em va sortir una magdalena de xocolata de dalt de tot.
Com ja he dit, és molt senzilla:

Es necessita:

- 125g. de farina- 125g. de cacau en pols
- 200g. de sucre
- 1 iogurt natural- la mateixa quantitat de iogurt amb l’oli.
- 3 ous

Tots els ingredients es barregen amb l’ajuda del minipimer fins a aconseguir una crema fina. Llavors s’aboca a un recipient i es posa al forn a 180º durant mitja hora (depenent del forn)

Provau-la de fer i ja em diureu coses ;)

1 comentari:

  1. Hola Rosa,
    devia ser boníssima!!
    A jo també m'encanta la coca de xocolata: fer-la i menjar-me-la!!
    El gust per la cuina és una cosa que ve amb els anys:
    comences amb la coca de xocolata, segueixes amb els panets de viena i, a poc a poc, vas fent coses més difícils.
    I sempre, quan t'ho menges i t'ha quedat bo, tens aquella satisfacció d'haver-te superat i haver après una cosa nova.

    ResponElimina