dilluns, 10 d’agost del 2009

Dijous 6 d’agost.

Idò aquest dia va ser un dia fantàstic! =D
Em vaig haver d’aixecar a les 8 i mitja, ja que els dimarts i dijous vaig a classe d’alemany per preparar-me un poc més per al curs que ve 8- La veritat es que n’estic contenta de les classes perquè la professora explica molt bé. La qüestió és que a les nou vaig començar i a les 10 i un poquet més ja era a casa. Allà ma mare em va fer frissar perquè m’arraués per anar a l’Aguapark amb els meus cosins. Cada any, els cosins Gomis quedam tot un dia per anar a l’Aguapark de Cala’n Bosch. Allà la diversió està assegurada ja que hi ha un munt de tobogans, piscines i molt més activitats d’aigua per xalar. Tornàrem a casa cap a les 6 del capvespre. Llavors ens vam dutxar i vestir per partir cap a Alaior a escoltar la conferència del meu conco, en Damià Gomis, sobre el canvi climàtic i el nivell de la mar. Tot i que al principi no n’estava segura, la conferència em va agradar molt. En Damià ho va explicar d’una manera molt clara i entenedora i, a més, el canvi climàtic és un del temes que avui en dia ens preocupen i del qual n’hem de prendre tots consciència. La idea que em va quedar gravada al cap va ser que cada litre de benzina que consumim, equival a 3 quilos de CO2 !! Així que ja ho sabeu, tothom amb velo o a peu!
Vaig arribar a casa devers les onze, només volia dormir, ja que un fort maldecap em m’havia agafat sobtadament. Supòs que devia ser de tant de sol que vaig aplegar a l’Aguapark. Esteia rebentada. En canvi, el meu germà i la meva cosina encara van tenir ganes d’anar al concert del dijous al Vaporet. x)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada