dilluns, 6 de juliol del 2009

Cap de setmana a Fornells ! :D




Aquest cap de setmana l'he passat a Fornells amb la meva família i amics dels meus pares en motiu de la trobada de barques de vela que es celebra cada any organitzada pels Amics de la Mar de Menorca. Aquesta associació pretén potenciar l'ús de la vela llatina i la conservació del patrimoni marítim. El meu pare fa anys que n'és soci i hi col·labora. Noltros vam dur la nostra barca, na Caparruda XD que és un llaüt de 36 pams.
Aquest any, com a novetat, vam llogar un apartament per allotjar-nos durant els tres dies; des de divendres fins diumenge.
Vam partir divendres matí amb la barca. Havíem sortit de Cala'n Busquets cap a les 12 del mig dia i arribàvem al port de Fornells a les 6 del fosquet. El trajecte va resultar agradable tot i que algunes ones feien sacsejar de tant en tant la barca. En arribar a aquell petit poble, vam nedar tot d’una a la piscina, i més tard jo i la meva amiga Marina vam passejar una estona pel poble. Ensoldemà vam sortir a navegar una estona dins la badia. Vam hissar les veles, feia un bon oratge i era tot un espectacle veure totes aquelles veles blanques desplegades al port de Fornells. Tot i que la tripulació no era gaire experta, na Caparruda no va fer cap mal paper . L’any que ve hi tornarem!
Algú s’hi apunta? x)

2 comentaris:

  1. Que fantàstic aquests tres dies per Fornells!!
    I quina estampa més polida aquestes veles inflades al port de Fornells!!

    ResponElimina
  2. Que guay!!

    Deu ser molt divertit!
    Gràcies per doner-me les felicitats!

    Adéu besos!!

    ResponElimina