dissabte, 18 de juliol del 2009

Diumenge 12 de juliol.

I una altra vegada em despertava a casa de la meva estimada àvia. Aquesta vegada el rellotge marcava les onze. Aquell vespre també havia dormit a ca seva per fer-li companyia. Vaig berenar adeveres. L’àvia m’havia avisat que aniríem amb la meva tia i la meva cosina a dinar a l’Ocean, un restaurant pels voltants de Sa Caleta, on hi ha una piscina per banyar-nos abans de dinar. La meva cosina nom Aina, té 11 anys, dos menys que jo. Té un germà bessó, en Miquel i me’ls estim molt. Si no fos perquè ells viuen a Mallorca, estaríem tot el temps junts. Des de molt petits que cada estiu ens ho passam fantàsticament bé. Però darrerament les coses han canviat un poc. Jo he crescut i tenc altres interessos. Tanmateix, sempre seran els meus cosins preferits.
La qüestió és que la meva cosina va entrar a casa de l’àvia; ens venia a cercar.
En arribar al restaurant vam nedar una estona fins hora de dinar. El menjar era boníssim, vam quedar totes ben redones xD. Després, vam acompanyar la meva àvia a casa seva. Llavors, la meva tia em va oferir anar amb ells a la Vall, on hi hauria tota la família per part de l’altra banda, però és com si fos meva també, ja que sempre em conviden i hi estic a gust amb ells.
L’aigua estava netíssima, transparent. I per acabar, després de banyar-nos, els concos dels meus cosins, que havien vingut amb barca, un veler de 16 metres, preciós, ens van convidar a embarcar-nos amb ells i tornar a Ciutadella amb vaixell. La travessía va resultar agradable i divertida. Vam arribar a port a les 9 del vespre, cansats, però contents.
x)

1 comentari:

  1. Hola Rosa,
    que bé que t'ho vas passar!!
    Quan tens 13 anys, dos anys de diferència amb la teva cosina preferida, poden semblar molts.
    Però d'aquí a dos anys et sorprendràs de comprovar que els teus interessos i els de la teva cosina tornen a ser molt semblants.
    Una besada.

    ResponElimina