diumenge, 12 de juliol del 2009

Concert de Los Chicos del Coro


No puc imaginar-me la meva vida sense la música. Des dels quatre anys que vaig conèixer aquest món i encara hi som. Estudio al conservatori de Ciutadella, on cant, vaig a classes de llenguatge i toc el piano. Tot i que em costa compaginar-ho amb l’escola, intent trobar temps per a les dues coses. Al conservatori he après a valorar la música clàssica , però per ara els meus gèneres preferits són el punk-rock, rock alternatiu, pop-punk... I els grups que normalment escolto són: Metallica, ACDC, Extremoduro, Ska-p, Eskotbuto...Des de sempre, que m’ha agradat molt cantar, i la veritat es que se’m duu bé. Al conservatori feim cant coral i tot i que no feim gran cosa, m’agrada molt .
El passat dimarts dia 7,va arribar el dia tant esperat. El dia en que aquell fosquet d’estiu, Los Chicos del Coro actuaven a Ciutadella.
Sincerament, el lloc per un concert no era gaire apropiat. Era al pati de Calós. XD Hi havia muntat un petit escenari i escampades pel pati, un futimé de cadires de plàstic per a seure-hi el públic. Un panorama bastant patètic. Però tot i les males condicions, i sentir com entrenaven els jugadors de bàsquet que hi havia al costat, el concert va resultar fantàstic, magnífic. Hi havia un solista, en Jon, que té catorze anys, que quan cantava feia posar els pèls de punta! La seva veu es espectacular. El concert tant esperat va resultar una de les millors experiències de la meva vida. Em va encantar!

1 comentari:

  1. Uau!!
    devia ser fantàstic!!
    Enguany no vaig anar a veure'ls, però fa un parell d'anys van venir al Principal de Maó i va ser fantàstic!!
    Van cantar un parell de cançons amb l'Escolania de Ciutadella i va ser molt emotiu!!

    ResponElimina